שולחן מתכוונן מדורג רב-מפלסי

<<

<<

שולחן מתכוונן חשמלי, דו מפלסי למגוון שימושים

לשולחנות הדו-מפלסיים שלנו יש שני משטחי עבודה וניתן לכוונן את גובהו של כל אחד מהם בנפרד. תכונה זו מאפשרת למשתמש לכוונן את גובה המסכים כמו גם את גובה משטח העבודה ולשנות את תנוחת העבודה שלו מישיבה לבעמידה. הגמישות המוגברת בתצורת שולחנות דו-מפלסיים מאפשרת למשתמשים מרובים ושונים לכוונן את השולחן המתכוונן החשמלי לנוחותם המיטבית וליציבת הגוף המועדפת עליהם. עם מגוון תצורות בלתי מוגבל, השולחן מתאים את עצמו אליכם במקום שאתם תתאימו את עצמכם לשולחן

?מהו בעצם שולחן מתכוונן

ישנם סוגים שונים של שולחנות, חלקם מיועדים לעבודה וחלקם שולחנות אוכל ואירוח. כאשר בוחרים שולחן עבודה, יש לבצע בחירה נבונה, שהרי שולחנות אלו צריכים להתאים באופן מושלם לעובד מבחינת גובהו ומבחינת סוג עבודתו. כיום ניתן לראות כי עולם הריהוט השתכלל בקצב מסחרר ולא פסח כלל על תחום השולחנות. ניתן לראות סוגים שונים של שולחנות אשר מותאמים לעבודה מרובה כמו – שולחן מתכוונן, אותו ניתן לכוון לכל גודל רצוי ועוד סוגים שונים.

? מהו בעצם שולחן מתכוונן חשמלי

שולחן מתכוונן ניתן למצוא חשמלי או ידני. הוא פתרון מצוין למשרדים למעבדות ולבית. מדובר בשולחן אותו ניתן לכוון למצבי עבודה בגבהים שונים. שולחן מתכוונן מאפשר למשתמש נוחות עבודה מושלמת וניתן לכוון להגביהו או להנמיכו לפי הצורך של המשתמש, על מנת לעבוד בישיבה או בעמידה. יתרון זה מאפשר למשתמש לשנות בכל רגע נתון את תנוחת גופו בעת עבודתו, על מנת למנוע קשיים וסיבוכים שונים וקשיי ישיבה בעת עבודתו וכמובן להתאים את גובה שולחן לאופי העבודה. לרוב מדובר בשולחנות בעלי מרווח עבודה גדול המאפשר לעבוד בנוחות רבה.

כיצד שולחן מתכוונן חשמלי עובד?

שולחן מתכוונן עובר התאמה לסביבות עבודה מגוונות תוך שימת דגש על מחקר ארגונומיה מקיף אודות סביבות העבודה הנפוצות וריבוי אפשרויות שיוכלו להתאים למספר רב ככל האפשר של סביבות עבודה, אזורים ושימושים. כאשר מדובר בשולחן מתכוונן ידני, ניתן לכוונו ממש בדומה לכוונון כיסא – לפי הוראות היצרן. אך כאשר מדובר בשולחן מתכוונן חשמלי, ישנם לחצנים אשר ממוקמים בתחתית השולחן ומאפשרים את כיוון הגובה הרצוי. מעבר לכך, ניתן למצוא שולחן מתכוונן חכם, אשר בו אופציה להגדיר כמה מצבי גובה קבועים ובלחיצת כפתור השולחן יהיה בגובה שהמשתמש הגדיר מראש וכולל צג דיגיטלי המראה את גובה השולחן. ניתן לכוון את זויות ההטיה של משטחים שונים כגון משטח העכבר המסך ועוד.

?למי מתאים שולחן מתכוונן חשמלי

שולחן זה מתאים לבעלי מקצוע שונים, אך בעיקר לאדריכלים, שרטטים, מעצבי אופנה המשרטטים גזרות ועוד. כמו כן, השולחן יכול גם להתאים לבעלי מקצוע מתחום התעשייה כמו – נגרים, אומנים, פסלים, ציירים, תופרים וגם לאנשים שמאסו לשבת בתנוחה מסוימת ומחפשים לגוון את ישיבתם על הרצפה או על הספה. ללא ספק מדובר בפיתוח גאוני המתאים לסוגים רבים של מקצועות ומאפשר לאנשים לעבוד בנוחות מרבית. עמדת העבודה המושלמת מורכבת משולחן מתכוונן המתאים לגבהים ותצורות עבודה מרובות אך ניתן לאבזרו במוצרים משלימים נוספים ולשפרו עם תצוגות מסך מתכוונות – תלויות עו על משטחים נעים, משטחי עבודה נוספים לאביזרים וכלי עבודה ועוד פתרונות שיהפכו את החדר למותאם יותר לשימושו הייעודי ולצייד את העמדה במגוון פתרונות המכילות שולחן ארגונומי מלא המשלב בחובו מסכים המציגים נתונים שונים לצד מכשירים המספקים אותם ונוחות מירבית בעבודה.