עגלות שירות

<<

<<

עגלות שירות למעבדות

הפרטים הארגונומיים שבעגלות הרפואיות ועגלות המעבדה מתוצרת AFC Industries הם אלו שמבדילים את העגלות שלנו מאלו של המתחרים. הצורך התמידי להוסיף ציוד או מערכות למעבדה דורש ריהוט המאפשר לארגן מחדש את סביבת העבודה בקלות, ביעילות ותוך הפרעה מזערית לתפעול השוטף.

מאפייני העיצוב כגון עגלות המאפשרות התקנת מסך בודד או מסכים כפולים, מערך כבלים נגיש, ומגירות עם חלל אחסון לציוד סטרילי ומחוטא – הם רק ההתחלה. לכל עגלה יש תנועה חלקה וכוללת גלגלים ננעלים לניידות ויציבות אולטימטיביים המעניקים סביבת עבודה גמישה ומענה לכל צורך עתידי.

פתרון מצוין למגוון מוסדות ושימושים

עגלות שירות מתאימות למגוון רב של תעשיות, החל ממפעלים מתחומי עיסוק שונים, מעבדות, בתי חולים, לבתי מלונות, למסעדות למטרת ניקיון ועוד. עגלות אלו נועדו לרווחת העובדים, בכך שהם לא יצטרכו לסחוב מוצרים כבדים, אלה הם יוכלו להניח את המוצרים או הפריטים על גבי עגלה והיא תוכל להסיע את הפריטים לאן שהם ירצו.

פתרון מצוין למגוון מוסדות ושימושים

עגלות אלו מגיעות עם גלגלים איכותיים, סלי נשיאה מותאים לציוד ייעודי ותפקידם לסייע בשינוע מכשור וציוד ממקום למקום תוך שימת דגש למכלול המאפיינים הנדרשים לסייע לעובד במהלך ביצוע עבודתו ככל האפשר. לרוב העגלות מגיעות עם ידיות אחיזה ומעצור, כך שהעובד יוכל לשנע מכשור כבד וכלים שהיו דורשים תפעול של שני אנשים בקלות רבה. פתרון זה הוא פרקטי ויכול לחסוך בכוח אדם ומזמנם היקר של העובדים. ניקח לדוגמא חדרניות בבית מלון, הן מניחות על העגלות מצעים, מגבות, חומרי ניקיון ופריטים שונים, ובכך הן עוברות מחדר לחדר ומנקות אותו ביסודיות מבלי לגשת כל פעם למחסן ולקחת מוצרים שונים. דוגמא נוספת היא – בבתי חולים. כאשר מחלקים אוכל לחולים, המגשים מונחים בקפידה על העגלות ועובדי המטבח עוברים עם העגלה מחדר לחדר ומחלקים מזון לחולים.

עגלות שירות בשימוש רפואי

חברות המייצרות מכשור וציוד רפואי מציעות בשנים האחרונות יותר ויותר עגלות שירות המתאימות לשימושים ספציפיים ולווא דווקא לשימוש כללי, מה שמוזיל מאוד את עלויות הייצור מאחר שמוסד שירכוש עגלת שירות שכזו יוכל לבחור את המאפיינים המתאימים לו ביותר ולוותר על אלו שאין לו בהם כל שימוש. לא בכדי, חברות המציעות פתרונות התאמה מלאים לסוגי מכשור שונים בדמות סלים לנשיאת ציוד סריקה רפואי ועגלות המספקות מתח לציוד רפואי ומחשבים משקיעות בשנים האחרונות יותר ויותר במוצרים ופיתוחים מסוג אלו תוך שימת דגש למחקר ארגונומיה מקיף שיתן פתרון מקיף לסביבות העבודה המשתנות של ימינו ואף יעניקו שירות משלים למוצרים אלו בדמות מכשור וציוד היקפי כגון שולחן מתכוונן לעמדת ניתוח נתונים כלשהי או מתקני תליה המותאים הן לשימוש קבע והן להרכבה על עגלות שירות וטיפול ניידות

מגוון חומרים וגדלים שונים של עגלות

עגלות שירות ניתן למצוא במגוון רב של חומרים שונים כמו – מנירוסטה, אלומיניום, ברזל, מפלסטיק קשיח מפח ועוד חומרים שונים. בשוק ניתן למצוא מספר רב של גדלים, החל מעגלות קטנות וקומפקטיות המשמשות למעבדות ורופאים בחדרים ועד עגלות ענק המשמשות לשינוע במפעלים ותעשיות ענק שונות ועוד.

?מה צריך לדעת לפני שבוחרים עגלת שירות

טרם בוחרים עגלת שירות, יש לבדוק מה הצורך של העגלה ואיזה משקל היא אמורה להרים בעת עבודתה. נתונים אלו הם קריטיים ועליכם לבחון אותם היטב טרם בחירת העגלה. מעבר לכל, יש צורך לבחון היטב את איכות הגלגלים המשנעים את העגלה ממקום למקום, הרי גלגלים שאינם איכותיים, מקשים על העובד את עבודתו, שהרי עגלה זאת באה להקל עליו את העבודה ביום יום. בחירת החומר ממנו עשויה העגלה, אף היא נתון חשוב ותלוי במוצרים שעל העגלה להוביל. לרוב, כאשר בוחרים עגלות שירות לשינוע מסעות כבדים, בוחרים עגלת שירות העשויים מברזל חזק או מנירוסטה, וכאשר מדובר במוצרים קלים יש אפשרות לבחור עגלה מפלסטיק.