שולחן חשמלי Deluxe Ergo Tier עם זרוע מסך בכוונון חשמלי

<<

<<

שולחן חשמלי עם התאמת מירבית לשלל שימושים

אנו מציעים שולחן מתכוונן לעבודה בעמידה המעניק לרדיולוג תחנת עבודה בעלת עמידות גבוהה ותכנון ארגונומי משובח המפחית סיכוני פציעת מאמץ ומאפשר ביצועים משופרים בתפקיד רב-חשיבות למערכת הבריאות.

 

זהו שולחן לעבודה בעמידה עם התאמת הטיה המתוכנן לכיוונון חשמלי נוח של גובה משטח העבודה והתאמה נפרדת של גובה המסכים ומרחק הצפייה מהם, כמו גם הטיית משטח העבודה בטווח של 15°. בלחיצת כפתור השולחן מתאים עצמו לעבודה בישיבה, עמידה או הסבה וכולל מתלים למסכים בעלי כושר נשיאה של עד 22.6 קג’.

?למי מתאים שולחן חשמלי

שולחן חשמלי הוא למעשה שולחן מתכוונן ארגונומי המאפשר למשתמש בו שימוש נוח ויעיל בעת עבודתו. את שולחן זה רוכשים בעלי מקצוע מסוימים הזקוקים לנוחות רבה ולמרחב עבודה נוח מתמיד. את השולחן ניתן לכוון לגבהים שונים, כך ניתן לעבוד ממנו הן בישיבה והן על הרצפה, בעמידה, ובכל גובה הנוח לעובד לביצוע מטלות.

?למי מתאים שולחן חשמלי

את שולחנות אלו ניתן להתאים למגוון רב של מקצועות שונים, החל משרטטים, רופאים, אדריכלים, גרפיקאים, עיתונאים, מעצבי פנים, סופרים, עובדי הייטק, מעצבי אופנה ועוד מקצועות שונים בהם אנשים יושבים שעות רבות מול מחשב או מול דפים ומשרטטים. הנוחות בשולחן והתאמתו לגובה הנוח לעובד בכל רגע נתון – הוא זה שמוביל אנשים רבים לרכוש את המוצר.

?כיצד שולחן חשמלי פועל

שולחן חשמלי לכאורה נראה כמו שולחן רגיל לחלוטין, אך הוא מכיל שלט מיוחד איתו ניתן בלחיצת כפתור לכוון את גובה הישיבה הרצוי ולסנכרן אותו עם גובה הכיסא. למעשה הוא שולחן נינוח לעובד, בכך שאדם העובד יושב בצורה נינוחה ויכול להניח את מרפקיו בצורה ישרה על השולחן. מעבר לכוונון השולחן על ידי לחצנים אלו, ניתן למצוא שולחן חשמלי בו ישנה, אופציה להגדיר כמה מצבי גובה קבועים המתאימים למשתמש במצבי עבודה שונים ובלחיצת כפתור אחת השולחן יהיה בגובה הרצוי שהמשתמש הגדיר מראש. השלט הדיגיטלי של השולחן, כולל צג דיגיטלי מיוחד ועליו ניתן לראות את גובה השולחן על פי ס”מ.

נוחות בלתי מתפשרת

חברות רבות מבתחום האנרגונומיה מציעות, לצד שולחן חשמלי המותאם לכל צרכי העבודה שלנו, גם מוצרים נלווים המשדרגים את חלל העבודה בשלל שכלולים, בין האפשרויות הרבות נמנים – מתקני תליה למסכים מרובים, עגלות שירות המצויידות במכשור משלים ואף שילוב זרועות חשמליות המופעלות מרחוק. שולחן חשמלי המותאם לשלל צרכינו וחוסך מקום עבודה רב לצד אפשרויות שדרוג רבות, הוא ללא ספק הפיתוח האחרון בתחום עמדות העבודה הייעודיות ומהווה פתרון נהדר למגוון בעלי מקצוע שונים בשוק כמו למשרדים, למעבדות ולאנשים העובדים מהבית. הוא מאפשר למשתמש נוחות בלתי מתפשרת לצד שמירה על בריאות העובד בכך שהוא יכול בכל רגע נתון להחליט אם הוא מעוניין לעבוד בעמידה או בישיבה על כל כיסא רצוי ואף לסנכרן את השולחן עם הדום לרגליים. מעבר לנוחות, הוא מאפשר ישיבה נכונה וארגונומית ללא כאבי גב וכתפיים, אך כמובן שמומלץ לרכוש גם כיסא מתכוונן ידני או חשמלי על מנת לכוונן גם אותו לגובה הרצוי בעת העבודה.