עמדת עבודה חד מפלסית בתצורת L

<<

<<

עמדת עבודה מתכווננת המותאמת למגוון שימושים רחב

עמדות עבודה ארגונומיות בתצורת U או L מוצעים במגוון צבעים לבחירתכם. ניתן לבחור אפילו את סוג השוליים של השולחן. בסדנת העץ שבמפעלנו נייצר עבורכם משטחי עבודה על פי כל עיצוב או תכנית בהתאם להעדפותיכם.

AFC נותנת מענה לצרכים הייחודיים שלכם, בין אם דרוש לכם שולחן מחשב פינתי או שולחן בתצורה רגילה. לבחירתכם שולחנות עבודה מתוכננים מראש בתצורת L ו-U, או מעוצבים על פי הדרישות הייחודיות לצרכים שלכם.

?מדוע נדרשת תחנת עבודה ארגונומית

עמדת עבודה ארגונומית, היא למעשה מתחם עבודה לעובד המתכנן היטב על פי המערכת המורכבת מהאדם ומהסביבה שבה הוא נמצא מרבית מיומו ובה הוא מבצע פעולות שונות החוזרות על עצמן ביום יום. תורה הארגונומיה, למעשה מתכננת היטב את תחנת העבודה של האדם על ידי אנשי מקצוע הנדסיים אשר מיישמים את ממצאי מדע הארגונומיה שנקרא “הנדסת גורמי אנוש” על ידי טכנולוגיות ופיתוחים שונים.

? מדוע נדרשת עמדת עבודה ארגונומית

חוקרי ארגונומיה, המשקיעים שנים רבות בפיתוח ושיכלול הידע מתחומי המחקר השונים שבוצעו בסביבת האדם ועל ידי איגוד תחומים רבים החל מאווירודינאמיקה ועד זרועות ומבנים הנדסיים שלקוחים מעולם החי כמו מפרקים וזרועות לנשיאת מכשור וחפצים שונים שפותחו על פי מבנה גופם של חרקים ועוד, חוקרי ארגונומיה מפתחים טכנולוגיות שונות הכוללות מגוון רב של מוצרי נוחות שישרתו את האדם בעת עבודתו לצורך סיבות שונות: הסיבה הראשונה היא למעשה התאמה המכשור למבנה גופו בצורה המרבית שתסייע לו בעת עבודתו, תפחית שימוש באנרגיה, לשמור על בריאותו לאורך זמן על ידי שימוש במוצרים אלו ובכן להגביר את תפוקת עבודתו על ידי מכשור חכם ונוח זה.

?מה כוללת עמדת עבודה ארגונומית

עמדת עבודה ארגונומית, מתוכננת היטב על ידי רהיטים שונים אשר מאפשרים לאדם ישיבה נכונה על גבי כיסא מתכוונן ונוח, הנותן תמיכה מלאה לגב ואפשרות כיוון הכיסא לפי רצונו ונוחיותו. מעבר לכך ניתן למצוא בתחנות עבודה אלו שולחן חשמלי מתכוונן לגבהים וזויות עבודה שונות, הדום לרגליים, מגביה למסך המחשב, זרוע מתכווננת לטלוויזיה, ארונות ושידות נוחים, מוצרי מחשב הכוללים עכבר ופד לעכבר ארגונומיים, מקלדת ארגונומית ועוד מוצרים שונים אשר מתוכננים היטב לנוחות העובד.

תכנון חלל עבודה ארגונומיים

כיום חברות רבות מזמינות בעת תכנון חלל עבודה יועצים ארגונומיים שתפקידם ליצור חלל עבודה ארגונומי ונינוח לעובדים. הם מעצבים את החלל בצורה ארגונומית ומקפידים היטב בתכנון תחנת עבודה נינוחה לכל עובד. לאחר התכנון, הם מייעצים לחברה לרכוש רהיטים ארגונומיים אשר מתאימים לפי טווח גילאים וסוג העבודה אותם מבצעים העובדים לדוגמא – אם מדובר בחלל עבודה המותאם לאדריכלים או לשרטטים, הם יתאימו שולחנות גדולים, או שולחנות מתכווננים, כסאות תואמים ועוד פריטים שונים שיעניקו לאותם עובדים נוחות מרבית בעת עבודתם. דוגמא נוספת – כאשר מדובר בחלל שאמור לשמש לעובדי שירות לקוחות, הם יעצבו חלל המכיל תאים המבודדים רעשים, כסאות ארגונומיים נוחים במיוחד מכיוון שעובדים אלו יושבים שעות רבות ועוד.