Whitestone עמדת עבודה

<<

<<

עמדת עבודה ארגונומית אלקטרונית

תחנת העבודה Whitestone ™ היא גובה מתכוונן האולטימטיבי, לשבת לעמוד שולחן לרדיולוגיה והדמיה.

יכולות התאמה אלקטרוניות מלאה כוללות גובה פני השטח והטיה משטח לעמדות כפיפות עמדה וההתאמה האנכית ואופקית של צגים כדי להגדיר את אורכי מוקד האופטימליים

שלנולשבת שולחנות  נטענים עם שיפורים חדשים בעל ערך, כמו גם מערך מלא של מוצרי אלקטרוניקה, תאורה, חשמל, ניהול כבלים, ושתאפשר ביצועים, נוחות, וקלות שימוש

כיצד לתכנן עמדת עבודה איכותית

תכנון ובניית עמדת עבודה, לכאורה נשמע פעולה פשוטה וניתן לרכוש כיסא, שולחן, אביזרי משרד ועוד פריטים שונים. אך הדבר אינו לקוני כפי שהוא נשמע. ישנו מושג הנקרא – ארגונומיה, אשר תפקידו לאבחן את סביבת העבודה ולהתאימו באופן מושלם לעובד. דבר זה נעשה על ידי יועצים ארגונומיים אשר מתאימים את סביבת העבודה למבני וצרכי העובדים, הדבר מתבטא בתכנון פרקטי ונוח לאדם על מנת שירגיש נוחות בפעולות מסוימות החוזרות על עצמן במהלך היום, כמו למשל ישיבה, עמידה, תפעול מכשירים, ישיבה נוחה מול מסך מחשב הכולל החזקת העכבר והקלדה במדפסת ועוד פעולות שונות. כאשר עמדת עבודה מאובזרת במוצרים ארגונומיים ובתכנון ארגונומי, העובד ירגיש בנוחות בשעת עבודתו ואלו הם שישמרו על בריאותו לטווח הרחוק. ישנם בשוק מוצרים ארגונומיים רבים כמו – כסאות ארגונומיים הבנויים בצורה נוחה לעובד הכוללים משענת נוחה לגב, הדום לרגליים, שולחנות מסוימים, עמדות עבודה לרופאים, מכשור רפואי ארגונומי, שולחנות ארגונומיים, עכבר למחשב, מקלדת, מעמד למחשב ועוד מוצרים שונים אשר נועדו לתת לעובד סביבת עבודה נוחה ופרקטית.

כיצד לתכנן עמדת עבודה איכותית

בארגונים גדולים, ניתן לראות חללי עבודה גדולים בהם יושבים כמות רבה של עובדים. לרוב ארגונים אלו, שוכרים שירותי ייעוץ ארגונומי, אשר כוללים תכנון מקיף של חלל העבודה בצורה שתאפשר למשל שימוש באור טבעי, התאמת עמדת עבודה ייעודית לכל צרכי הארגון- בצורה שתאפשר גישה נוחות לעובדים בצורה שהם יוכלו לנצל את שטח המקום ללא הפרעה של עובדים נוספים, ללא הפרעה של קרני השמש וללא הפרעה של נוחות ובעיות בריאותיות אשר עלולות לקרות במשך השנים.

עמדת עבודה בהתאמה אישית

כאשר מזמינים יועץ ארגונומי לארגון או לעסק, הוא בוחן היטב את חלל החדר ומתאים בצורה אידיאלית בהתאם לחלל – עמדת עבודה נינוחה לכל עובד או לפי צרכי הארגון כגון עמדת עבודה למחשב עם התייחסות לישיבה ממושכת או עמדת . הוא מתחיל בתכנון החלל ולאחר מכן ממשיך בהתאמת ריהוט המתאים לאדם על פי סביבת העבודה ועל פי השימוש באותו רהיט או מוצר. אם לדוגמא מדובר במוקדי שירות לקוחות, היועץ מתאים חללי עבודה נוחים ובעלי בידוד לכל עובד, הוא מתאים כסאות נוחים המתאימים לישיבה מרובה, מכיוון שעובדים אלו וודאי יושבים שעות רבות על כסאות והם זקוקים לכיסאות התומכים בגב וגם שולחנות נוחים המתאימים לעבודה זאת.