עגלות מחשב

<<

עגלת מחשב ניידת

לאורך השנים AFC Industries שמרה על מעמדה כמובילה בתכנון, עיצוב וייצור של מגוון מוצרי עגלות מחשב. כל העגלות מתוצרת AFC כוללות מסגרת פלדה קשוחה ומשטחי עבודה עמידים בציפוי למינציה ובמגוון צבעים. מרבית עגלות המחשב הניידות מייצורנו כוללות כיוונון גובה חשמלי של משטחי עבודה כפולים או בודדים. בנוסף אנו מציעים דגמים של תחנות עבודה למחשב, קטנות וניידות, הכוללות כיוונון פנאומטי.

למה חשוב לבחור בעגלת מחשב ארגונומית? עגלות מחשב

בבתי חולים ומרפאות, משקיעים רבות במכשור הרפואי ובנוחות העבודה לרופאים ואחיות. בין מגוון המוצרים אשר מפתחים לטובת סביבת עבודה ארגונומית ונוחה, ניתן למצוא עגלת מחשב בה נעזרים רופאים בעת עבודתם. את עגלות המחשב ניתן לראות בחדרי רופאים מתחומים שונים, כמו – פיזיותרפיסטים, גניקולוגים, רופאי שיניים ועוד תחומים שונים ברפואה.

?למה חשוב לבחור בעגלת מחשב ארגונומית

ארגונומיה, הוא תחום העוסק במדע של הנדסת אנוש ובכל הקשור לנוחות מרבית של העובדים בעת עבודתם , בזמן ביצוע פעולות שונות ביום יום. חוקרים המתעניינים בתחום הארגונומיה הם למעשה חוקרים את פעילות האדם בעת עבודתו ובסביבה בה הוא נמצא רוב שעות היום, הם מתייחסים לריהוט וחפצים שונים להם הוא זקוק על מנת ליעל את עבודתו ועל מנת לשמור על בריאותו בביצוע פעולות מסוימות.  לאחר מחקר זה, הם מתאימים ריהוט מיוחד ואביזרים שונים אשר מיועדים לעבודה יום יומית בצורה יעילה ונוחה במהלך עבודתו. בין המוצרים ניתן לראות – שולחנות עבודה ארגונומיים, כסאות, עגלת מחשב, הדום לרגליים ועוד.

סוגים שונים של עגלת מחשב

בשוק ניתן למצוא סוגים רבים של עגלות מחשב העשויות מחומרים שונים, חלקן עשויות מנירוסטה, אלומיניום או פלסטיק קשיח. כמו כן ניתן למצוא את העגלות במבחר רב של גדלים ובפיתוחים שונים בטכנולוגיה מתקדמת כמו: עגלת מחשב הידראולית – מדובר בעגלה קלה לתנועה, היא לרוב מגיעה עם מגירות נשלפות המיועדות עבור  מקלדת ועכבר ידית. עגלה זאת ידוע כנוחה לעבודה ממושכת והיא מורכבת ממשטחים רחיצים אשר מאפשרים חיטוי וניקוי בחומרי חיטוי הנמצאים בבית החולים. על עגלות אלו ניתן לעבוד גם בעמידה וגם בישיבה ובה ניתן להניח את כל הציוד הנדרש לעבודה ממושכת יום יומית. עגלה רפואית – עגלת רופא הן עגלות אותן ניתן למצוא במרפאות ובבתי חולים ובשימוש נרחב בסביבת טלרפואה. הן כוללות משטח עבודה מתכוונן, משטחים העמידים בפני חומרי ניקוי וחיטוי רגילים המקובלים בבתי החולים. בנוסף, הן בעלות פינות עגולות, מגירה נשלפת המיועדת להנחת מקלדת פד נשלף לעכבר. העגלה כוללת משטחים עליהם ניתן להניח ציוד רפואי ומכשור שונה בהתאם לדרישת הרופא, וניתן לערוך התאמות לשימושים טכנולוגיים שונים שיספקו מענה לשלל צרכים כגון עמדת רנטגן, רדיולוגיה או דימות ניידות.