הנדון

זרוע חשמלית לטלויזיה ולמסכים ייעודיים - AFC Industries

זרועות תליה אומנם קיימות שנים רבות בשוק, אך הם התפתחו בשנים האחרונות וניתן למצוא גם זרוע חשמלית לטלויזיה או לכל מסך, אותה ניתן לכוונן במגוון זוויות- לנוחות רבה בעת הצפייה בטלוויזיה. זרועות אלו, ניתן לראות בבתים פרטיים, במשרדים, בחללי עבודה שונים אשר דורשים צפייה ממושכת של עובדים במסכי טלויזיה, בחדרי המתנה ובמקומות שונים נוספים.

מדוע הפכה זרוע חשמלית לטלויזיה לפופולארית?

מוצר זה הפך פופולרי בשנים האחרונות, וניתן לראות מעצבי פנים רבים אשר מציעים ללקוחות לרכוש זרועות אלו לביתם, בין אם זה לסלון, לחדרי שינה, למטבח ועוד. הסיבות לפופולריות של המוצר, טמונות בעיצוב המושלם והנקי שהם מעניקים לחלל הבית. הם מעלימות כליל את החוטים המסורבלים של הטלויזיה אשר מציקים לעין ולכן הם הפכו לפתרון אידיאלי בעת עיצוב חלל נקי ומרשים.

עולם הבידור למען תחום הרפואה המתקדמת

פיתוח זרוע חשמלית לטלויזיה כך שתוכל לשאת משקלים רבים גילתה בשנים האחרונות עוד שימוש שלא היה לו תקדים לפני- בתחום הרפואה הנרחב ובחדרי מעבדות.  רופאים ומפעילי מעבדות רבים החלו לאמץ זרועות אלו במטרה להקל על אורח עבודתם ולייעל ככל האפשר את עבודתם. זרוע שכזו מסייעת רבות בחללים קטנים ובחדרי טיפול ומאפשרת קריאת נתונים מכל מסך ללא עזרה של אדם שני ובכך להקל על התהליך ולחסוך זמן עבודה יקר.

פתרון מושלם לצפות מכל מקום ומכל זווית אפשרית

זרוע חשמלית לטלויזיה ולמסכים מאפשרת למשתמשים צפייה מכל זווית אפשרית, כך שניתן להתקין את המסך בכל מקום שתבחרו, אם זה על הקיר, על התקרה, בתוך רהיט, על הרצפה ועוד מקומות שונים ככל העולה על רוחכם. סדרת הזרועות החשמליים, יספקו לכם פתרון אלגנטי על מנת לצפות במסך מכל זווית ולכוונה באופן אוטומטי למקום בו אתם עומדים. הפעלת זרוע חשמלית לטלויזיה, נעשית על ידי לחיצת כפתור בודד בנוחות מרבית.

מה השימוש העיקרי בזרועות אלו?

כאשר חושבים להתקין זרועות חשמליות, תתכוננו לנוחות בלתי מתפשרת בצפייה מכל מקום. זרועות אלו מתאימות למגוון שימושים כמו למשל – אם המסך מותקן בשטח פתוח ויש צורך לצפות משני כיוונים שונים, תוכלו לכוון את המסך בעזרת כפתור לכיוון אחר בכל פעם, וכך תוכלו ליהנות מצפייה ממספר נקודות, בחדרי טיפול למשל בהם מבצעים ניטור מדדים כל שהם המוצגים על גבי המסך- קריאת המדדים בזמן אמת היא קריטית להרבה סוגי טיפולים ולכן לרוב נעשית על ידי איש צוות נוסף המצוי בקרבת המסך – אך לא בקרבת המטםל, הצבת זרוע חשמלית הניתנת לכיוונון תאפשר למטפל לדאוג לכיוונה אליו ובכך לחסוך את האדם הנוסף המקריא מדדים. זרועות אלו משמשות בתחום הרפואה הנרחב, כאשר רופא זקוק למסך טלויזיה על מנת לצפות בצילומי רנטגן, הוא יכול לסובב בלחיצה כפתור את המסך לזוויות שונות ולצפות בצילומים, במעבדות בהם קבוצה חולקת מסך ובכך ניתן להשמישו לכמה תחנות עבודה. בנוסף – חברות המספקות פתרונות ארגונומיה המותאמים לצרכים ייעודיים מציעות ייצור עגלות ושולחנות המתכווננים פניאומטית לכל שימוש, ניתן לשלב בעגלות הטיפולים השונות זרוע חשמלית לטלויזה שיכולה להתאים למגוון שירותים ושימושים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ופניה Afc Industries | 072-2730020