הנדון

קיר וידאו לתצוגת נתונים מושלמת - AFC Industries

“קיר וידאו הוא הוכתר כאחד הרעיונות המבריקים בעולם המדיה. מדובר בקיר שלם או חלקי המכיל מסך גדול ומרשים בו ניתן להקרין פרסומות, הרצאות, מוצרים בתערוכות, אפקטים, סרטים, סרטונים ועוד. את המסכים הללו ניתן לראות במקומות ציבוריים או באולמות כנסים, אירועים, קניונים, תערוכות וירידים שונים אך בשנים האחרונות גם במעבדות, חדרי טיפולים ושימושים תעשייתיים נרחבים. השימוש בקיר הוידאו המוכר לנו מעולם המדיה, התרחב בשנים האחרנות למגוון שימושים בינהם השימוש בחדרי מעבדות, בשימוש הרפואי הנרחב ואף במוקדי אבטחה המצריכים תצוגה מתמדת של ההתרחשות במקום המאובטח. קיר מסכים מסייע רבות לצמצום זמן העבודה בכך שמאפשרות תצוגה מרובה למגוון שימושים ומקצר את זמן המעבר בינהם לצד פיתוחים הנשענים על מחקרים שנועדו לשפר את סביבת עבודתו של האדם ולשפר את איכות חיינו בדמות מחקר אודות ארגונומיה והשימוש היומיומי בחפצים וטכנולוגיות שונות.

קיר וידאו בשימוש רפואי ומעבדות מחקר

השימוש הרפואי הנרחב הופך בשנים האחרונות לטכנולוגי מאי פעם. מרפאות, בתי חולים וחדרי טיפולים רבים מאמצים פיתוחים חדשים וצורות תצוגה כגון עגלות טיפולים הנושאות מכשור, עגלת מחשב עם סוללה ללא צורך בחשמל ועוד פיתוחים שלא היו אפשריים עד לא מזמן לארגונים וגופים שאין ידם משגת, והיום נגישות מתמיד רבות תודות למחירם הצונח בשל התחרות והוזלת עלויות הייצור לצד פיתוחים המוזילים את עלות החומרים אך לא פוגעים באיכות המוצר המוגמר- שאף טוב מקודמיו. קיר וידאו טומן בחובו יכולות אדירות המאפשרות שילוב של כמה מסכים קטנים שבהם יוקרנו מדדים מסוגים שונים, תוצאות בדיקות לניתוח בזמן אמת ללא צורך במעבר בין חדרים ומסכים שונים. כמו כן ניתן ליצור פריסה של הפורמט או הסרטון על כל המסכים, כך שהתוכן המוצג בו יימתח על פני כל המסכים בקיר, או שניתן להציג תוכן שונה על כל מסך ומסך בנפרד.

קיר וידאו במוקדי אבטחה

תחום האבטחה עלה מדרגה בשנים האחרונות וזכה לשלל פיתוחים טכנולוגיים המספקים מענה אוטומטי למגוון איומים במרחב. אך מחירן של מערכות אלו נוסק משנה לשנה ויש שיגידו שעל אף הטכנולוגיה הרבה שהן אוצרות כגון זיהוי פנים, מין גיל משוערך ומסוגלות להתריע מפני סכנות ולהתמקד על האזור על פי חום גוף  או תזוזות חשודות. אך עדיין מחירן לא מצדיק את קנייתן לכל מצב ומרבית הארגונים עדיין עושים שימוש בגורם האנושי. הצורך ההולך וגובר לניטור בזמן אמת לצד שימוש בטכנולוגיות קצה בשימוש מסחרי לא צבאי הביאה מודקי אבטחה רבים להבין את חשיבותו של קיר וידאו המרכז מספר תצוגות. הצבת מספר מוקדנים הצופים בהתרחשות ללא הרף מול קיר וידאו האפשר לא רק תצוגה מרובה לשלל התרחושיות בו זמנית אלא גם שליטה על מגוון מאפיינים וכוונון ארגונומי מלא כגון כגובה התצוגה וזוויות המאפשרות נוחות וזמן עבודה ארוך ללא פגיעה פיסית.

שימושים נוספים לקיר וידאו

קיר וידאו החל להיות נפוץ גם בחדרי ישיבות במשרדים ובמוסדות המבצעות שיחות ועידת וידאו וייעוץ בזמן אמת. היכולת לבצע שיחת ועידה בוידאו מרובת משתתפים לצד מצגת ועוד מידע המוצגים במקום אחד יקרה מפז. קיר זה ללא ספק משדרג את עיצוב החלל ומוסיף נפח יוקרתי לחדר. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ופניה Afc Industries | 072-2730020